Největší britská banka, která využívá Google Cloud k budování call centra AI

Google Cloud
Google Cloud

Spojením technologie AI s bankovní databází má HSBC účinný nástroj sloužící rostoucímu počtu zákazníků

Britská mezinárodní banka HSBC hodlá využívat cloudovou službu Google Cloud založenou na technologii umělé inteligence k napájení svého globálního chatbota ORRA. Úkolem robota je obsluhovat bankovní call centrum. To pomůže pracovníkům HSBC zkrátit čas, který stráví plněním komplexních požadavků klientů.

Britská mezinárodní banka HSBC hodlá využívat cloudovou službu Google Cloud
Britská mezinárodní banka HSBC hodlá využívat cloudovou službu Google Cloud

Ve spolupráci s týmem Google Cloud Engineering HSBC vytvořila aplikaci, která může okamžitě poskytovat požadavky zákazníků ve formátu FAQ. Chatbot je navíc schopen dynamicky vyhledávat potřebné dokumenty v databázi banky a také může udržovat přirozený dialog s klientem v reálném čase díky integrované službě Google Cloud Dialogflow, jejíž fungování je založeno na principy technologie umělé inteligence.

Inženýři společnosti Google tvrdí, že jejich služba Dialogflow je řešením s bohatými funkcemi pro rychlé poskytování rozsáhlého konverzního toku často kladených otázek. Na druhé straně vývojáři z HSBC vytvořili nejkomplexnější znalostní základnu, skládající se z prediktivních modelů, sady otázek a odpovědí, která byla poté jednoduše nahrána do konzoly Dialogflow. Kombinací technologie AI s bankovní databází má HSBC účinný nástroj, který slouží svému rostoucímu počtu zákazníků.